Начини на доставка
Безплатна ли е доставката на продуктите в сайта?
При поръчки над 49.99 лв. в Baby.bg винаги се стремим да предложим безплатна опция. Тя може да е различна в зависимост от периода на годината и натоварването на куриерските ни партньори. При неполучена стока повече от веднъж потребителят заплаща всички куриерски разходи за транспорт при бъдещи негови поръчки, цената на които се определя от Baby.bg в платформата BABY.BG и се предоставя като предварителна информация.
Искам да поръчам от Baby.bg. След колко време ще получа пратката си?
Поръчките се доставят в зависимост от наличността на продуктите, начина на доставка, както и часа, в който са регистрирани в нашата система. Преди завършването на поръчката може да се види очакваният срок за доставка. След като поръчката бъде изпратена, ще бъде изпратен уведомителен имейл, с който потвърждаваме деня на доставка.
Мога ли да направя поръчка до офис на Speedy / Econt?
При финализиране на поръчката може да се посочи, както адрес, така и офис на Speedy или Econt в съответното населено място. В рамките на град София този тип доставка се заплаща.
Мога ли да направя поръчка до автомат на BOX NOW?
Да. За да го направиш, при завършване на поръчката си избери зеления бутон на BOX NOW като начин на доставка. Виж повече как да избереш и конкретен автомат и за условията на доставка в статията „Направи поръчка до BOX NOW автомат“.
Опции за доставка:
Възможните видове доставка и сроковете, в които ще бъде изпълнена тя, може да се видят под името на всеки продукт, както и преди финализиране на поръчката. Налични са опции за доставка до личен адрес, до офис на куриерска фирма или до магазините на Ozone в кв. „Студентски град“ и Книжарница "БГ Учебник" в София. Можете да избирате и експресна услуга*.
Цената на доставка зависи от много фактори като натовареността на куриерите, конкретния период от годината, както и заетостта на нашия склад, но ние винаги се стараем да дадем най-добрите цени на нашите клиенти и винаги предлагаме опция за безплатна доставка при поръчки над 49.99 лв.
Изключение правят обемни продукти (напр. столове, бюра, кошари), за които има задължителна такса.
Тази такса е винаги посочена в страницата на артикула, под информацията за наличност или преди завършване на поръчка в сайта.
Мога ли да платя поръчката си в брой на куриера, когато тя бъде доставена?
Да. При доставка от куриер на адрес поръчката може да бъде заплатена в брой. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.
Мога ли да платя поръчката си с карта на куриера, когато тя бъде доставена?
Да. Вече имаш възможност да платиш поръчката си с карта на ПОС терминал, интегриран в служебното устройство на куриера. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.
При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешния адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката, са за сметка на Потребителя.
Куриерските разходи за изпълнение на поръчки към търговци/юридически лица са за сметка на получателя и цената им се определя от обема и теглото на пратката
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на посочения телефонен номер: 0888 754 788
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.